Ya están preparando a Pepín II, el hijo del amigo Javi
Javier Fernández (Mi Presidente)
Re: Javier Fernández (Presidente)
- Sportman81
- Primer equipo
- Arronidaeco
- Primer equipo
Tamién dixo que pal añu 2019 vendíen y tamos camín del ventiún. Y lo de que en tres años en primera deuda cero nun sé si lo dixo él tamién o cualquier otru zampaxornales del conseyu.
Pero eso ya se dijo cuando subimos con Preciado, y 3 años en primera tuvimos, pero la deuda subió.Arronidaeco escribió: ↑13 Nov 2020, 23:11Tamién dixo que pal añu 2019 vendíen y tamos camín del ventiún. Y lo de que en tres años en primera deuda cero nun sé si lo dixo él tamién o cualquier otru zampaxornales del conseyu.
Es lo de siempre, cuando se sube a primera por casualidad, estos no venden, es donde aprovechan para recargar pilas, y cuando estamos en segunda, que es la mayor parte del tiempo de la era Fernandez, se empiezan a inventar ofertas de posibles compradores. Lo único cierto, es que es imposible librarse de estos parásitos, y si se diera la carambola de que subieramos esta temporada, veo menos probabilidades que nunca de que se marchen.
Este sinvergüenza ya nos adelanta su felicitación navideña en forma de traspaso/s, para "sobrevivir" dice el jeta...
para sobrevivir él y su familia de mafiosos
para sobrevivir él y su familia de mafiosos
Una probabilidad seria un descenso a 2B.
Los cojones, un descenso les ataría aún más. Es justo al contrario, las mayores posibilidades de que pasen a ser historia (negra) es estar en primera y que puedan vender la vaca por un buen pelotazo
Historia negra ya son....Ademas crees que yos importa? En 2B la vaca ya non da beneficiu asi que soltarinla.
Lo que dicen Vlado y Guelu, esos en 2ªB no se van ni con agua ardiendo, como mucho repetir la estrategia del padre y "marchar a Marbella" dejando un testaferro al mando
Imagina que se tiren los años del ovieu pa subir a segunda solo? Vaya si marchen...
- Arronidaeco
- Primer equipo
Yo lo de que tan mui bien vistos ente la mayoría de la afición nun lo veo. Nun digo que nun sea asina, pero pa la mayoría de la xente cola que tengo tratu nun veo que tean bien vistos. Al revés, la mayoría reconocen que son un cancer, unos saqueadores y unos putos inútiles. Igual en Xixón hai otru sentir, o per redes sociales, o igual fai munchos años yera asina, pero agora yo eso que tanto se repite nun lo veo.
Y lo de que cuanto meyor vaya l'equipu más fácil ye que vendan, tampoco. Porque cuanto meyor vaya l'equipu, anque haya munchos más gastos tamién los trapicheos son milenta veces mayores. Y Baxando a segunda b, la verdá que tampoco porque taría menos cotizáu l'equipu. El meyor momentu pa vender ye cuando ta de puta madre y se ve o sabe dende dientro l'equipu (información asimétrica) que va a perder muncho valor, porque así venden caro lo que saben que va perder valor.
Y lo de que cuanto meyor vaya l'equipu más fácil ye que vendan, tampoco. Porque cuanto meyor vaya l'equipu, anque haya munchos más gastos tamién los trapicheos son milenta veces mayores. Y Baxando a segunda b, la verdá que tampoco porque taría menos cotizáu l'equipu. El meyor momentu pa vender ye cuando ta de puta madre y se ve o sabe dende dientro l'equipu (información asimétrica) que va a perder muncho valor, porque así venden caro lo que saben que va perder valor.
Ya ni yo, a segunda b nun creo que bajemos nunca
- Arronidaeco
- Primer equipo
Ya pero una cosa ye que la xente pase de too y otra que los vean como salvadores.Guelu escribió: ↑14 Nov 2020, 12:48Hombre, solo hay que ver si están bien vistos que ahí siguen cómodamente, sin apenas sobresaltos y sin críticas. Que aquí, en redes sociales o con los que te relaciones los vean como unos saqueadores no cambia la realidad, y esta ye 25 años al mando, con récord de abonados, apoyo institucional, mediático y de peñas.Arronidaeco escribió: ↑14 Nov 2020, 12:37Yo lo de que tan mui bien vistos ente la mayoría de la afición nun lo veo. Nun digo que nun sea asina, pero pa la mayoría de la xente cola que tengo tratu nun veo que tean bien vistos. Al revés, la mayoría reconocen que son un cancer, unos saqueadores y unos putos inútiles. Igual en Xixón hai otru sentir, o per redes sociales, o igual fai munchos años yera asina, pero agora yo eso que tanto se repite nun lo veo.
Quiero dicir que si tuvieses tu o yo de másimu accionista nun habría ni un sociu menos. Lo de les redes sociales, apoyu institucional y mediáticu nun digo ná porque desconózolo.
Yo no sé porqué algo tan evidente aún genera discusión. Sólo hay que ponerse personalmente en su lugar y preguntaros cuándo venderíais:
1.- Cuando vale poco o nada
2.- Cuando valga 50 M, o más
Ahora estamos en 1, para estar en 2 hay que subir
1.- Cuando vale poco o nada
2.- Cuando valga 50 M, o más
Ahora estamos en 1, para estar en 2 hay que subir
- Arronidaeco
- Primer equipo
Si fuera por eso ya hubiera vendío en cualquiera de los dos ascensos anteriores. Y aparte, ¿pa que va vender en primera si saquéa muncho más qu'en segunda?
Y el 3 que es el que alguno cree cuando no valga nada y esté más cerca de liquidar (pero no cuentan que salvo que se pueda demostrar administración desleal se la sopla)
La opción 3 es aún peor que la 2 para que vendiesen, ya que para llegar a 1, habría que superar dos ascensos. Estos sólo soltarán al rehén por una buena cantidad de millones, no hay más
Pues vamos a estar jodios por los siglos de los siglos entonces.
De esos que los ven bien no creo que queden muchos y la media de dad igual no baja de los 70 años. Lectores de El Comercio, básicamente. Ahora que crean que haya alguna opción de echalos, no sabría decir si conozco a alguien. Que lo crea de verdad, vaya.